Batu Cincin Pecah Seribu Asli

Batu Cincin Pecah Seribu Asli - Batu pecah seribu warna adalah tipe batu permata kristal yang mempunyai ciri khas serat yang terkesan oleh mata kami . Batu ini sendiri mempunyai tingkat mineral yang tinggi serta tergolong dalam kategori batu mulia . Batu ini tidak hanya indah juga sangat unik . Tak sama dengan zamrud , batu ini lebih jelas terkesan seratnya . Batu pecah seribu warna mempunyai varian warna yang tak terlalu tak sedikit . Ada yang berwarna merah serta hijau . Tidak hanya itu ada juga varian warna yang berwarna biru . Tetapi untuk warna , merah serta hijau tetap yang paling disukai. Batu pecah seribu warna mempunyai ciri khas semacam ada benang-benang alias serat didalamnya . Batu ini tergolong dalam kategori yang mempunyai kekristalan yang sangat baik , maka kejernihannya bisa kamu lihat dengn sendirinya .
Informasi yang kami dapatkan , batu pecah seribu warna adalah kategori batu ruby . Tetapi kamu wajib berhati-hati terkait keaslian dari batu tersebut . Sebab tipe batu ini tak sedikit di pabrikasi alias biasa kami sebut batu masakan .
Foto Batu Pecah Seribu:




Untuk harganya sendiri , batu ini tergolong dalam kategori batu permata yang mempunyai harga yang tinggi . Berdasarkan info yang kami dapatkan , batu ini mempunyai pasaran harga mulai dari Rp 500.000 - 2 juta rupiah . Sungguh harga yang fantastis.[gs]